Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравлика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хидравлика

    Значи днес като си прибирах колата в гаража навивам пълен десен и се чу някъкво свирене мисля че е хидравликата на волана като задържа волана и се чува като го пусна спира от какво може да е??
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

  • #2
    като навъртиш пълен , товариш помпата максимално, така че може и ремъка да приплъзва.
    точка

    Comment


    • #3
      Или ремъка е станал на ластик и преплъзва или ти е малко хидравличната течност.


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        ами ще долея течност като за начало тя може даже хич да не е сменяна (поне аз не съм) само да долея или да я сменя ?? течността ми е някъква кафяво-черна такава ли трябва дае по принцип на цвят?
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • #5
          Ако чуваш бълбукания,то тогава маслото ти е малко и влиза въздух в системата.
          Обикновено се чува клапана,ако е навит до дупка волана.Мисля че на всички коли се чува така
          Ако е чисто,маслото трябва да бъда тъмно червено на цвят-водят го АТФ.Не слагай обикновено хидравлично МХ,защото ще разкажеш играта на рейката.
          Last edited by tonov; d.m.y г., 21:44.

          Comment


          • #6
            да мисля че се чуват бълбукания ... а направо да го сменя колко събира и как се сменя
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • #7
              като е нова е червеникаво розовееща, колкото по-използвана , толкова по към лайняната гама отива
              точка

              Comment


              • #8
                ясно кажете ми как да я сменя, ква да наливам и колко ми трябва че почивните дни само с колата ще се занимавам явно хах 1000 работи се насъбраха за смяна....
                -------------------------------
                ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                  ясно кажете ми как да я сменя, ква да наливам и колко ми трябва че почивните дни само с колата ще се занимавам явно хах 1000 работи се насъбраха за смяна....

                  Литър,гледай на кутията да пише ATF Dextron ||


                  Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                  Comment


                  • #10
                    Ок а как се сменя трудно ли е??
                    -------------------------------
                    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                    Comment


                    • #11
                      масово се продава декстрон 3. то е по-добро и може да се смесва с декстрон 2. това масло също е познато като масло за скоростни кутии. не е скъпо.
                      източва се от най-ниския възможен маркуч на изгасен двигател като волана се върти -пълно ляво,пълно дясно.
                      като го напълниш, пак правиш няколко пълни завиртания (така се обезвъздушава). чак тогава палиш двигателя и пак въртиш волана.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        масово се продава декстрон 3. то е по-добро и може да се смесва с декстрон 2. това масло също е познато като масло за скоростни кутии. не е скъпо.
                        източва се от най-ниския възможен маркуч на изгасен двигател като волана се върти -пълно ляво,пълно дясно.
                        като го напълниш, пак правиш няколко пълни завиртания (така се обезвъздушава). чак тогава палиш двигателя и пак въртиш волана.
                        най-ниския маркуч?къде по точно се намира той никога не съм се сблъсквал с тоя проблем и малко ми е неясно
                        -------------------------------
                        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                        Comment


                        • #13
                          Отпред под радиатора има една серпентина, в която влизат маркучите. Поогледай и ще видиш. Не е сложно.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            мисля че се сетих една тръба точно под радиатора в която влизат 2 маркуча нали така махам 1-я и източвам въртя докато изтече и така дано съм разбрал правилно Благодаря за отговорите на всички
                            -------------------------------
                            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                            Comment

                            Working...
                            X